Om Tannhelselaget
Tannhelselaget består av tannlegane Ola Andreas Hauge, Sara F. Hauge, Helena Kumar Westberg, Ardiana Gjuka, samt tannhelsesekretær Annebell Svedjan, Ida Susann Bueide Gulla og Donna Myklebust. Vi ynskjer alle velkomne til vår moderne tannklinikk som har siste nytt av utstyr og fagleg oppdaterte tannlegar.
Vi er ein mellomstor klinikk med fokus på pasienten og at han / ho skal kjenne seg trygg og godt motteken på alle måtar. Våre ansatte er røynde, og har gode evner i å møte pasientar som kjenner seg utrygge og «overlatte». Vårt mål er å skape eit miljø der folk kjenner seg beroliga og godt ivaretatt. Behandlinga skal være smertefri. Alle får tilbod om bedøving, ev. beroligande om dei ynskjer dette. Pasienten sine ynskjer og behov skal stå i sentrum. Informasjon om behandlinga blir gitt og alternativ behandling blir lagt fram i dei fleste høve. Kostnadsoverslag blir gitt dersom behandlinga overstig kr 5000,-. All behandling skal skje med pasienten sitt samtykke. Vi har som det ultimate mål å skape tillit mellom behandlar og pasient, og på den måten gi best mogleg behandling. Vi oppmodar difor pasienten til å uttrykkje sine ynskjer slik at vi kan møte desse best mogleg.
Dette er Tannhelselaget
Annebell Svedjan
TANNHELSESEKRETÆR
Helena Kumar Westberg
TANNLEGE
Ida Susann Bueide Gulla
TANNHELSESEKRETÆR
Sara F. Hauge
TANNLEGE
Ola A. Hauge
TANNLEGE
Ardiana Gjuka
TANNLEGE
Vår målsetting
Alle våre pasientar skal få ei varsom, smertefri og god behandling i tråd med fagleg normer og rettningsliner. Pasienten sine behov og ynskjer skal stå i fokus. Pasienten skal få kome med sine ønsker og spørsmål. Ingen behandling skal ta til før pasienten kjenner seg trygg på kva som skjer og kva det kostar.
Vårt mål er at du som pasient skal:
Kjenne deg trygg.
Få tilbod av alle former for behandling her i Ørsta. Sjå under tenester.
få tilbod om behandling for trygda si rekning. Alt bortsett frå arbeid som krever spes. kompetanse innan kirurgi.
Kjenne deg trygg på at behandlinga følger norsk standard og kvalitet. Norsk og utenlandsk teknikker etter pasienten sitt valg. Prisdifferanse vert tilgodesett pasient.
Få god informasjon før og etter besøk.